12.07.2012

Przepiśnik

Pierwszy z serii :-) oj zabierałam się do niego i zabierałam... Wreszcie mobilizacja osiągnęła szczyt i w zasadzie sam się zrobił :) Papiery Summer Kitchen kupiłam prawie rok temu, właściwie jako moje pierwsze... więc sami widzicie jak długo dojrzewałam do ich użycia. Efekt samą mnie zadziwił, jest po prostu... smakowity!

As the theme of the challenge #126 of this week at  HSS is FRUITY I guess my notebook for recipes made with much strawberies fits perfectly :-)

I guess it fits quite well for the Strawberries&cream challenge on Papertake Weekly...









7 komentarzy:

  1. fajniutko go zaprojektowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, this project is fantastic and super gorgeous. I love the shining strawberries. Thank you for adding your amazing mini book to the Hand Stamped Fruit Theme challenge this week. Smiles, Elizabeth

    OdpowiedzUsuń
  3. What a great use of our theme this week! I love the colors and the accents with the glaze! Just wonderful! Thanks for playing at Hand Stamped Sentiments!

    OdpowiedzUsuń
  4. Love your cute strawberry notebook. What a great idea! Thanks for playing at Hand Stamped Sentiments.

    OdpowiedzUsuń
  5. So pretty! I love all those layers, and that shiny strawberry does look delicious! Thanks for joining us at Hand Stamped Sentiments! Erika

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, how cute!! I love the shiny strawberries and the layout is really fun! Great idea making a recipe book. Thank you for joining us at HSS!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Really pretty notebook and yummy looking strawberries! Thanks for playing along with us at Papertake Weekly :)

    OdpowiedzUsuń