10.11.2015

Kontrastowo botanicznie


Witajcie! 
Od dawna już przymierzałam się do tych przecudnych papierów, które jakiś czas temu odkryłam w Scrapku. Uwielbiam wycinać więc takie motywy to dla mnie raj! Dziś w końcu się do nich dobrałam z postanowieniem połączenia szarości z mega soczystymi kolorami. Efekt bardzo mi się podoba. Zachęcam do eksperymentów z tymi papierami. Możliwości są nieskończone a z mojej strony zapewne powstaną kolejne połączenia, nie wszystko jeszcze pociachane :-) 
Całość na tle LOFTU, w niekoniecznie świątecznej wersji...
Pod zdjęciami znajdziecie linki do użytych materiałów.






My botanical Neutral + contrast colors card with Nature elements goes for Challenge: Create Something Beginning With The Letter ‘N’ and 

Simon Monday Challenge Blog  

Produkty ze Scrapka:

   
 


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. This card is gorgeous! I love the vibrant colors and the effect of the layering. Thank you so much for playing along with us at the Simon Says Stamp Monday Challenge this week :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the scenery you put together! Its so dimensional! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kartka, super jest ten efekt 3 d, świetnie powycinane i poukładane razem wszystko :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is gorgeous! Congrats on your SSS shout out!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great take on the challenge! Thank you for joining us over at Scrapki-Wyzwaniowo xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Aweosme card! Thank you for joining us over at Scrapki-Wyzwniowo!

    OdpowiedzUsuń
  8. So lovely card! Thank you for playing with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń