9.03.2022

#smile


Cześć!
Dzisiejsza inspiracja to pudełko na upominek - jak widać, raczej męski. 
Nieco poniżej krótki opis tego jak zostało wykonane to pudełko 
a na końcu posta znajdziecie listę produktów, których użyłam. 


Na pudełko Rzeczy z Papieru nakleiłam dociętą bazę z kolekcji Stamperii Calligraphy, 
postarzoną na brzegach i przeszytą na maszynie. Papier pokryłam cienką warstwą Gel Medium, żeby lepiej przyjmował wszelkie media. 


Następnie zajęłam się elementami z HDF.
Wszystkie detale pokryłam warstwą białego gesso. Środek żarówki pomalowałam żółtą farbą, resztę przyciemniłam woskiem postarzającym a gwint żarówki oraz trybiki pomalowałam Antracytową Pastą DeLux - daje świetny "żelazny" efekt, polecam. 

Z masy superlekkiej wycisnęłam kółka z literkami i cyframi, pomalowałam gessem i żółtą farbą, wkleiłam je w część żarówki i jak całą resztę, potraktowałam Pastą postarzającą.

Gwint żarówki dodatkowo owinęłam drutem florystycznym a napis #smile zembossowałam na złoto i postarzyłam żelem. Po sklejeniu i wyschnięciu całej kompozycji, całość przetarłam moim ulubionym białym pudrem antycznym i pochlapałam.  






Użyte produkty ze sklepu Retro Kraft Shop: