11.01.2015

Art Journal

 

 Za namową koleżanki Oli popełniłam na razie okładkę do mojego wyczekanego własnego, osobistego Art Journala. Kilka miesięcy się już do niego przymierzałam aż nadszedł ten dzień.
Oczywiście motywacją całego przedsięwzięcia był impuls w postaci Projektu: Żurnal 2015, który towarzyszyć mi będzie przez cały rok i na podstawie którego uzupełnię swój własny, sobą.
Tematem przewodnim bowiem jest wdzięczne i bardzo osobiste hasło: 
"NAPRAWDĘ JAKA JESTEM..."
Już mam prawie sprecyzowany pomysł na to jaka jestem w Styczniu...
To dla mnie bardzo wyjątkowy miesiąc, cyklicznie to miesiąc moich urodzin a ten szczególny, tegoroczny, jest dla mnie miesiącem magicznym i pełnym nowego...









Chciałabym dołączyć z moim Art Journalem do poniższych zabaw:
Wyzwaniowo z mapką 3 w Scrap Butiku


January 2015 Challenge#112 w Scrapki wyzwaniowo


January 2015 Challenge#21 Shabby Chic in Scrap Around The World


Word for 2015 at S.W.A.T. Scrap Warriors

 


17 komentarzy:

  1. piękna okładka!
    nie przesłałaś nam chyba linka ani maila (?) ...przynajmniej do mnie nie dotarł, stąd brak Twojego żurnala w poście na naszym blogu. Zaraz to uzupełnię. Pozdrowienia z "kawy i nożyczek"!

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful Art journal! I love how you interpret the mood board! Thank you for joining the SATW challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka kobieca i subtelna ta okładka! Bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great work !! The background is absolutely beautiful !! Thank you for playing at SATW :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So lovely! Thanks for sharing with us at SWAT!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful Art Journal cover! I like the colours and the design.
    Can you please change our challenge name from SATW to Scrap Around the World please, so you have better chance to win some great prizes :)
    Thank you for playing along :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful journal cover, gorgeous work! Thank you for joining at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous journal page! Love the soft palette both in color and texture with the feather and string! just gorgeous! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeousjournal cover, great work! Thank you for joining at SATW!

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, przecudny! Te kolory i kompozycja ♥ Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle się dzieje na tej okładce, a mimo to jest lekko i eterycznie. a to duża sztuka.
    bardzo się cieszę, że będziesz z nami żurnalować! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny i taki ulotny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous journal piece! Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna okładka! Ulotna i delikatna! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w scrapki-wyzwaniowo i SATW! (i jeśli chciałabyś brać udział w losowaniu/przyznawaniu nagród na scrapki-wyzwaniowo, proszę pamiętaj, żeby w treści maila umieszczać też bannerek/logo danego wyzwania - tak jak zrobiłaś to dla pozostałych miejsc, do których zgłosiłaś swoją pracę - dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń