11.01.2015

Art Journal

 

 Za namową koleżanki Oli popełniłam na razie okładkę do mojego wyczekanego własnego, osobistego Art Journala. Kilka miesięcy się już do niego przymierzałam aż nadszedł ten dzień.
Oczywiście motywacją całego przedsięwzięcia był impuls w postaci Projektu: Żurnal 2015, który towarzyszyć mi będzie przez cały rok i na podstawie którego uzupełnię swój własny, sobą.
Tematem przewodnim bowiem jest wdzięczne i bardzo osobiste hasło: 
"NAPRAWDĘ JAKA JESTEM..."
Już mam prawie sprecyzowany pomysł na to jaka jestem w Styczniu...
To dla mnie bardzo wyjątkowy miesiąc, cyklicznie to miesiąc moich urodzin a ten szczególny, tegoroczny, jest dla mnie miesiącem magicznym i pełnym nowego...









Chciałabym dołączyć z moim Art Journalem do poniższych zabaw:
Wyzwaniowo z mapką 3 w Scrap Butiku


January 2015 Challenge#112 w Scrapki wyzwaniowo


January 2015 Challenge#21 Shabby Chic in Scrap Around The World


Word for 2015 at S.W.A.T. Scrap Warriors