9.05.2015

Mindy Sisters

 

 Mam i ja! 
To moja pierwsza i najukochańsza laleczka Primy z serii Julie Nutting - MINDY
Długo decydowałam się na wybór jednej z nich a Mindy jest bardzo w moim stylu, romantyczna, dziewczęca i niesamowicie urocza. Skradła moje serce. Miałam w planie zrobienie jednej zakładki do książki dla Przyjaciółki ale wyszły mi dwie + pudełko również z Mindy na wieczku :-)Gdyby nie odcisk na palcu od nożyczek, prawdopodobnie byłaby kolejna siostrzyczka...


Pierwsza, ta z wieczka pudełka, w czerwonej sukience w groszki:



Kolejna to już zakładka z motywami francuskimi, dla francuskojęzycznej Przyjaciółki, ubrana w pastelowe kolorki, przyznacie, że niezwykle grzeczna?



Oraz jej siostrzyczka, w prześlicznych wrzosach i fioletach, czyli moich ulubionych:


I wszystkie razem w mega wiosennej scenerii wśród zapachu bzu:
 
 



Would like to join:
Girl Power At Fantasy Stamper
Paper Piecing Challenge#70 at Cut It Up
PRDC No#47 Three of Something