30.05.2019

Wedding Planner


Sezon ślubny w pełnej krasie więc ja również w klimacie ślubnym.
Tyle, że Planner Ślubny potrzebny jest co najmniej rok przed ślubem :-)
Warto pomyśleć o pięknej oprawie przygotowań do tego wyjątkowego dnia
i spisać wszystkie ważne sprawy w takim plannerze.


Planner wykonany na bazie + wkładzie z Fabryki Weny.
Wkład jest odlotowy, jest w nim dokładnie wszystko co powinno.
Z taką listą zadań, nie ma opcji, żeby cokolwiek umknęło.


Planner ozdobiony w całości papierami z absolutnie przepięknej
kolekcji Laserowe Love - Shabby Winter.
Wpadła mi w ręce jakoś przypadkiem ale zakochałam się w niej
bez pamięci i przyznam, że tak pięknych róż nie widziałam dotąd 
na żadnych innych papierach. Będą się u mnie często pojawiać.



Trochę dla rozrywki, zrobiłam do kompletu serię na-stołową.
W zestawie jest numer stołu, winietka imienna + pudełko na upominek. 


Dołączam z moim różanym plannerem do

KWIATOWY ZAWRÓT GŁOWY w Zielonych Kotach