14.07.2018

Lost - Found


Dziś całkiem spontanicznie, z potrzeby serca, zwyczajnie musiałam.
Jak wspominałam, historia z Tham Luang wraz z akcją ratunkową, 
poruszyła mną wyjątkowo mocno, przez kilka dni towarzyszyły mi 
ogromne emocje śledząc live akcję niesamowitych Navy Seals 
oraz nurków jaskiniowych z całego świata.

Akcja była absolutnym mistrzostwem świata i to czego dokonali, 
przejść musi do historii. Poświęcenie, charyzma, zaangażowanie w walce z czasem i naturą, ryzykowanie własnym życiem niosąc ratunek... 
Ulżyło mi dopiero kiedy ostatni nurek wydostał się z jaskini. 
Emocje jednak zostały do dziś a wczorajszy wieczór przelał je na papier.

HOOYAH!


Chciałam oddać mroczny klimat panujący wewnątrz jaskini stąd ciemne, głębokie tło oraz kontrastowa ognista półkula słońca jako nadzieja, 
którą przynieśli dzieciakom i nam wszystkim, ratownicy. 
Tło pełne cyferek to ogrom ludzi biorących udział w akcji.
W rządku 12 dzielnych dzieciaków i ich absolutnie niesamowity trener.