6.11.2017

Na Szaro


Zapraszam do udziału w listopadowym wyzwaniu Scrapka


Trochę kompatybilnie z aurą za oknami a dla mnie to raj 
gdyż uwielbiam szarości i wszystkie jej 50 odcieni.

Do wygrania pokaźny kupon na zakupy w sklepie:


Poniżej moja kamienno - muzyczna inspiracja 
a pod nią kilka zdjęć z procesu powstawania tła przy użyciu 
pasty o efekcie kamienia, którą serdecznie polecam. 

Poniżej 4 kroki do osiągnięcia celu czyli tła z mojej kartki.

1. Nałożyłam szpatułką pastę kamienną, zrobiłam to niedbale, 
z różną grubością pasty, w różnych kierunkach.

2. Pastę podsuszyłam nagrzewnicą (schnie błyskawicznie) 
i przetarłam czarnym tuszem Distress Oxide bo taki miałam pod ręką 
ale myślę, że z każdego innego efekt wyjdzie bardzo podobny. 

3. Całość dość odważnie spryskałam dwiema szarymi mgiełkami Lindy's
(lista produktów pod postem) oraz wodą. Nadmiar płynów ściągnęłam przykładając suchy ręcznik papierowy.

4. Ostatecznie pochlapałam tło białą farbą kredową. 






Produkty ze Scrapka: