10.03.2013

Kwiaty we włosach...

Właśnie zdałam sobie sprawę, że tak bardzo pochłonęło mnie odnawianie mebli, świeczników, urządzanie mieszkania, że "papierowo" nie było mnie tu półtora miesiąca! Nie do pomyślenia, że mogłam na tak długo opuścić moje ukochane papierki... Ale wracam, dość tego dobrego :-)
Główną inspiracją do powrotu było wyzwanie tematyczne w Magicznej Kartce pt. Kwiaty we włosach... Chyba przez tę zimową aurę stęskniłam się za kwiatami i postanowiłam wpuścić do mojego twórczego zakątka nieco wiosny w postaci kwiecistej i bardzo kobiecej kartki.


The card was based on the Sketch #76 from Freshly Made Sketches 

and by the colors from Week 149 - Shades of Pink CCCB




  


Best regards and see U soon :-)

11 komentarzy:

  1. I love this! It reminds me of the paper dolls I had when I was a young girl! Such lovely ladies!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely vintage images! Great take on the sketch! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! I love your use of my sketch! So lovely! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh the vintage loveliness of this beauty! Your fussy cutting is perfect as are these images! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful vintage card ... Perfect colours ... Many thanks for playing at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous card!! LOVE the vintage women!! Thanks so much for sharing this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely card, vintage girls look so beautiful !

    Thank you for joining us at CCCB this week!

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cute card. It has me smiling. Thanks so much for playing along with us over at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna mapka i wspaniale kwiatowe wykonanie :)Dziekuje za udzial w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie ta kartka rozgania zimowe mrozy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie elegancki efekt :) kartka jest taka "dostojna". Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki, pozdrawiam Małgosia :*

    OdpowiedzUsuń