23.11.2016

Pierniczki


A tu znów świątecznie dla Scrapka.
Tym razem lewa strona kanwy, zawsze chciałam to zrobić :P
Ozdoby Anemone i projekt robi się w zasadzie sam. 


Pierwszy krok to pokrycie całości białym gesso, naniesienie pasty strukturalnej używając ulubionych masek, wszystko podsuszyłam nagrzewnicą. Losowo naniosłam niebieski Distress Ink i spryskałam wodą, żeby się poprzemieszczał po swojemu. I tło gotowe. 


Sklejkowe Pierniczki pomalowałam białą farbą akrylową i kiedy były jeszcze mokre, posypałam srebrnymi drobinkami miki. Przedziałam przez sznurek i przymocowałam do górnego panelu kanwy. 


Z ozdobnym ornamentem zrobiłam dokładnie to samo co ze sklejką.
Jelonka potraktowałam gesso oraz tuszami Distress. Przymocowałam całą kompozycję warstwowo i przestrzennie i ozdoba świąteczna gotowa! 

Produkty ze Scrapka: