10.05.2017

Be Authentic


Zapraszam do obejrzenia zdjęć podobrazia, wykonanego dla Scrapka, utrzymanego w wiosennym klimacie i delikatnych kolorach.


Podobrazie pokryłam cienką warstwą białego gesso 
i rozprowadziłam na nim mgiełki Lindy's Stamp Gang przy pomocy wody. 
Po warstwie gesso rozlewają się i łączą ze sobą 
w absolutnie łatwy i magiczny sposób. 
Po wysuszeniu, brzegi suchym pędzlem, 
pokryłam cieniutką warstwą białego gesso, 
wyrównując nieco koloryt i pozbywając się wyrazistych odcieni mgiełek. 
Ramkę pokryłam trzema kolorami pudru do embossingu, 
czego niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach. 
Kolory pudrów są na tyle subtelne i delikatne, 
że mój aparat nie chce ich wyostrzyć. 
W środek wkomponowałam płótno, zbliżając się w ten sposób do natury.
Z papieru Graphic45 wycięłam gigantyczny motyw kwiatowy 
i przykleiłam na kostki dystansowe. 
Całość pochlapałam na samym końcu, białym gesso.






Produkty ze Scrapka: